Educoo

Educoo

Uděláme z Vás celebritu ve znalostech

  • Chcete prodávat?
  • Registrace kupujícího
  • 0
  • Úvod
  • Kurzy a Školení
  • Blog
  • Kontakt

Blog

  • Úvod
  • Blog

Někdy čím hůře, tím lépe…

ostasova21. 3. 2023Nezařazené

Aktuální doba je pro mnohé z nás plná velkých výzev a u některých z našich klientů jsme řešili také zásadnější situace týkající se nákladů, prosperity či produktivity současného personálu. Když…

Pokračovat

Jakou roli hraje komunikace ve vyčerpání?

ostasova10. 1. 2023Nezařazené

Komunikace a (nejen) pracovní vyčerpání… Mají tyto dvě věci souvislost? Naše vztahy, pracovní, obchodní i soukromé jsou založeny na komunikaci. Bez komunikace žádný hodnotný vztah vybudovat nelze. Tím, že se začneme…

Pokračovat

Jak v prodeji zvládnout pochybnosti o ceně?

ostasova10. 1. 2023Nezařazené

Pochybovali jste někdy o ceně produktu nebo služby, kterou jste prodávali?Jak se vám pak v prodeji toho produktu či služby dařilo?A proč je důležité, aby obchodník neměl s cenou problém?…

Pokračovat

Jak si poradit s neochotou svého okolí?

ostasova23. 12. 2022Nezařazené

Někdy se lidé okolo nás nechovají tak, jak bychom chtěli. Mohou být rozmrzelí, nespokojení a neochotní. Můžeme to pozorovat doma i v práci. Zkoušíme s nimi komunikovat, vysvětlovat, korigovat je, ale většinou to příliš nezabírá. Často…

Pokračovat

Jak z jednotlivců udělat tým?

ostasova1. 12. 2022Nezařazené

„Musíme být jeden tým!“ – to je věta, kterou slýcháme poměrně často. V amerických filmech je dokonce doprovázena až nepřirozeným nadšením. Možná právě proto tento výrok u řady lidí vyvolává…

Pokračovat

Proč se zákazník mnohdy obrátí na konkurenci, která má daleko horší kvalitu?

ostasova24. 11. 2022Nezařazené

Co musím udělat, aby zákazník vnímal produkt stejně jako já a chtěl ho koupit? Kladete si také někdy tuto otázku?  Co je to co přiměje zákazníka ke koupi? Proč jde…

Pokračovat

Metodika práce – ztráta času nebo stéblo pro tonoucí manažery?

ostasova27. 10. 2022Nezařazené

Trh práce se mění a parametry požadavků na kandidáty také. Původní zadání personalistům (před 15 až 20 roky): vzdělaný, s praxí a ochotný se dále učit, je dnes zredukované na: ochotný…

Pokračovat

Změna – velká nepříjemnost nebo klíč k motivaci?

ostasova11. 10. 2022Nezařazené

Nejednou odpovídám na otázku, kde brát chuť do života, rodiny, do práce s lidmi. Někdy dostáváme rady, že člověk potřebuje změnu, novou výzvu, novou hru, aby vyběhl z rutiny a…

Pokračovat

Jak vytvořit moderní firmu a budovat moderní management?

ostasova16. 9. 2022Nezařazené

Na jednáních ve firmách pravidelně rozebírám s klienty, co to vlastně znamená řídit firmu, a jak by měl manažer fungovat, aby stačil nárokům dnešní doby. Slyším výrazy jako „vytváříme moderní firmu“,…

Pokračovat

Co spolehlivě zničí váš tým?

ostasova31. 8. 2022Nezařazené

Velice frekventovanou otázkou vedoucích pracovníků je, jak ze svých lidí udělat tým. Důvody pro to jsou nad slunce jasnější: lidé, kteří spolu fungují jako skutečný tým, mají mnohem vyšší výkony,…

Pokračovat
Older posts
  • Správa prodejního účtu
  • Obchodní podmínky Prodávající
  • XML feed
  • Obchodní podmíny Kupující
  • Educoo Best Practicies
  • Video návod
  • Nápověda
logo
© 2020 EDUCOO. Všechna práva vyhrazena

Kurz na míru

    🍪 Tato webová stránka používá cookies
    Tato webová stránka používá nezbytné soubory cookie k zajištění správného fungování. Dále k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme další soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
    Předvolby
    {title} {title} {title}
    • Úvod
    • Kurzy a Školení
    • Blog
    • Kontakt
    • Přihlášení
    • Oblíbené
    • Přihlášení
    • Registrace zákazníka

    Zapomněli jste?

    Využijte sociální sítě

    Heslo bude odesláno automaticky na Vámi uvedený email.

    Využijte sociální sítě

    Vaše osobní údaje budou použity k podpoře vašich zkušeností s tímto webem, ke správě přístupu k vašemu účtu a k dalším účelům popsaným v v Obchodních podmínkách.

    Registrovat se jako prodejce
    Zavřít