Program kurzu
Projdeme jednotlivé kroky uzávěrky teoreticky a poté si je prakticky ukážeme v programu Pohoda:
-
postup fyzické i dokladové inventarizace, zaúčtování inventarizačních rozdílů v Pohodě, inventarizace pohledávek a dluhů v Pohodě,
-
vyřazení drobného i dlouhodobého majetku v Pohodě, účtování o vyřazení,
-
odpisy majetku a jejich nastavení v Pohodě, časové rozlišení a dohadné položky vč. práce s agendou časové rozlišení v Pohodě,
-
kurzové rozdíly na konci roku a jejich zaúčtování v Pohodě,
-
opravné položky zákonné versus účetní – účtování tvorby a rozpuštění, opravné položky v Pohodě
-
odpis pohledávek a závazků,
-
účtování o rezervách,
-
kurzové rozdíly k 31. 12. a jejich účtování v Pohodě,
-
účtování daní,
-
sestavení účetní závěrky – její rozsah.
Komu je kurz určen?
Účetním, které samostatně zpracovávají účetní uzávěrku a pracují s účetním programem Pohoda.
Cíl kurzu
Cílem kurzu je seznámit účastníky s postupem zpracování účetní uzávěrky při použití programu Pohoda.
Jak to bude probíhat?
On-line školení realizujeme prostřednictvím MS TEAMS nebo Google meet. Nejpozději den před konáním školení vám zašleme odkaz, prostřednictvím kterého se připojíte k webináři.
Pro účastníky máme vždy připraven studijní materiál zpracovaný od lektora. V případě on-line školení zasíláme tyto studijní materiály v elektronické podobě, pokud je školení prezenční, připravíme podklady přímo na školení v papírové podobě.
Během školení můžete konzultovat vlastní případy, které potřebujete vyřešit, a to buď zasláním dotazu předem při zadávání objednávky nebo se můžete ptát lektora přímo v rámci školení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění. Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 86 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněného člověka, kterého se vám nepodařilo zaměstnat.
Chcete vědět víc? Zavolejte nám. Kontakt
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.