Úskalí práce z domova aneb jak na home office

od 900 Kč

Víte, jak využít práci na dálku ve prospěch
zaměstnavatele?

Umíte nastavit pravidla využívání Home office v souladu
s platnou legislativou?

Absolvováním
kurzu – práce z domova – Home office získáte 
všechny potřebné informace k zavedení systému Home office ve vaší
společnosti.

–       
Bude si vědomi všech výhod i nevýhod práce na
z domova  , jak ze strany zaměstnavatele,
tak zaměstnance…

–       
Vedoucí pracovníci získají návod, jak nejlépe
řídit podřízení na dálku.

Kurz je
určen manažerům, HR pracovníkům a personalistům,
kteří pracují s pracovněprávním vztahem tzv. Home Office – prací na dálku.

Práce z
domova představuje flexibilní formu výkonu závislé práce, kdy zaměstnanec
pracuje zcela (homeworking) nebo zčásti (home office) ze svého bydliště. Práce
z domova je zároveň oblíbeným benefitem, který zaměstnavatel může poskytovat
svým zaměstnancům. Nelze ji však vnímat jen jako benefit, který by
zaměstnavatel mohl libovolně upravovat, neboť i při práci z domova má
zaměstnanec svá práva. Práce z domova má řadu výhod, ale může mít i svá úskalí.

Práce z
domova je formou flexibilního pracovního poměru, kdy
zaměstnanec pracuje mimo sídlo firmy. Jaké má tzv. home office pro
zaměstnance a zaměstnavatele výhody a nevýhody? Co by měla upravovat
pracovní smlouva? To se dozvíte v mém webináři.

Home office,
home working nebo flexibilní pracovní
doba? Trend nebo riziko? Na  všechny tyto otázky  odpovím v mém
webináři.

Program
webináře:

Homeoffice
legislativa

Zákoník
práce a Evropská směrnice  práce z domova

Řešení
BOZP při Home office

Řešení
pracovních úrazů při Home office

Místo
výkonu práce v pracovní smlouvě

Pracovní
doba zaměstnance na Home office

Úhrada
fixních nákladů na práci z domova pro zaměstnance

 

 

 Víte, jak využít práci na dálku ve prospěch
zaměstnavatele? Umíte nastavit pravidla využívání Home office v souladu s platnou
legislativou?

Víte, že , že je nutné do smlouvy se zaměstnancem
zadat i podmínky
BOZP?

Nejste si jisti, jak přistupovat k řízení
pracovníků na dálku?
Odmítají vedoucí pracovníci řídit pracovníky v režimu Home office? Jak je
přesvědčit, že je to výhodné i pro ně?

 PO
ABSOLVOVÁNÍ
KURZU

–       
Absolvováním kurzu – práce z domova – Home office získáte 
všechny potřebné informace k zavedení systému Home office ve vaší
společnosti.

–       
Bude si vědomi všech výhod i nevýhod práce na
z domova  , jak ze strany zaměstnavatele,
tak zaměstnance…

–       
Vedoucí pracovníci získají návod, jak nejlépe
řídit podřízení na dálku.

Kurz je
určen manažerům, HR pracovníkům a personalistům,
kteří pracují s pracovněprávním vztahem tzv. Home Office – prací na dálku.

Práce z
domova představuje flexibilní formu výkonu závislé práce, kdy zaměstnanec
pracuje zcela (homeworking) nebo zčásti (home office) ze svého bydliště. Práce
z domova je zároveň oblíbeným benefitem, který zaměstnavatel může poskytovat
svým zaměstnancům. Nelze ji však vnímat jen jako benefit, který by
zaměstnavatel mohl libovolně upravovat, neboť i při práci z domova má
zaměstnanec svá práva. Práce z domova má řadu výhod, ale může mít i svá úskalí.

Práce z
domova je formou flexibilního pracovního poměru, kdy
zaměstnanec pracuje mimo sídlo firmy. Jaké má tzv. home office pro
zaměstnance a zaměstnavatele výhody a nevýhody? Co by měla upravovat
pracovní smlouva? To se dozvíte v mém webináři.

Home office,
home working nebo flexibilní pracovní
doba? Trend nebo riziko? Na  všechny tyto otázky  odpovím v mém
webináři.

Program
webináře:

Homeoffice
legislativa

Zákoník
práce a Evropská směrnice  práce z domova

Řešení
BOZP při Home office

Řešení
pracovních úrazů při Home office

Místo
výkonu práce v pracovní smlouvě

Pracovní
doba zaměstnance na Home office

Úhrada
fixních nákladů na práci z domova pro zaměstnance

 

 

 

 

 

Jsem  nezávislý konzultant a manažer
specializující se na oblast řízení lidských zdrojů ve výrobních
společnostech. V oblasti ŘZL praxe 18 let.    

·       
Působila  jsem jako mentor pro pozici Specialista
náboru a jako lektor pro odbornou zkoušku podle Národní soustavy kvalifikací
:Personalista, Specialista náboru, Specialista mezd a odměňování.

·       
V současné době působím  jako tutor 
v programu MBA, kde zajišťuje sekci ŘLZ.

·       
Jsem
 autorizovanou osobou dle MPSV pro
ověřování odborné způsobilosti pro p
rofesní
kvalifikace: Personalista,  Specialista
hodnocení a odměňování zaměstnanců, 
Specialista náboru, přijímání a uvolňování zaměstnanců,  Specialista vzdělávání a rozvoje
zaměstnanců, Specialista pracovně pních vztahů.

·       
Mám vystudováno SDS obor Personální
řízení a speciální kurz Pracovní právo pro personalisty na Karlově univerzitě
v Praze.

·       
Poskytuji
také poradenství v oblasti personalistiky ve vlastní poradenské společnosti a
zároveň působí také jako externí lektor v oblasti personalistiky pro
vzdělávací agentury.

 

 


 


Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí „Úskalí práce z domova aneb jak na home office“

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena **

Pro zobrazení prodejce zadejte Vaši e-mailovou adresu.

    0 z 5
    Staniční 71, , Starý Plzenec, , Česká republika - 30100
    Nejsou žádné další nabídky pro tento produkt!

    Obecné dotazy

    Zatím nejsou žádné zodpovězené dotazy.