Regulace reklamy na potraviny a alkoholické nápoje

od 3790 Kč

Zákon o regulaci reklamy vymezuje speciální úpravu pro potraviny. Zvláštní skupinou jsou potraviny a zvláště alkoholické nápoje, které podléhají specifické úpravě z hlediska propagace a reklamy. Regulace reklamy na tuto komoditu je citlivou oblastí a současně i složitou z pohledu orgánu dozorujících reklamu, neboť nepodléhá jen vnitrostátním právním předpisům, ale též předpisům na úrovni evropského práva.

Zákon o regulaci reklamy vymezuje speciální úpravu pro potraviny. Zvláštní skupinou jsou potraviny a zvláště alkoholické nápoje, které podléhají specifické úpravě z hlediska propagace a reklamy. Regulace reklamy na tuto komoditu je citlivou oblastí a současně i složitou z pohledu orgánu dozorujících reklamu, neboť nepodléhá jen vnitrostátním právním předpisům, ale též předpisům na úrovni evropského práva.

Pro koho je kurz vhodný?

Seminář je určen pro zájemce o obor zákony, sbírka zákonů.

Obsah školení

Na příklad propagace doplňků stravy často naráží na mantinely, které se snaží zabránit, aby tyto produkty byly spotřebiteli zaměňovány s léčivými přípravky. Tyto hranice jsou však tvůrci reklamy překračovány, což je dáno nejasností vyplývající z právních norem.

V posledních několika letech došlo k bouřlivému rozvoji výkladu a interpretace zákonných ustanovení, a také k novým právním úpravám, které mají ochránit spotřebitele před klamavým označováním potravin, a tedy i doplňků stravy, a současně mají usnadnit spotřebiteli orientaci v nepřeberném množství a rozmanitosti tohoto segmentu trhu. 

Samostatnou kapitolou je pak regulace reklamy na alkoholické nápoje, která je též podrobně upravena zákonem o regulaci reklamy. Aplikace a interpretace tohoto zákona však není snadná. Za účelem usnadnění orientace v této problematice budou představeny postupy a řízení nejen tuzemských správních orgánů, ale je současně kladen i důraz na zahraniční právní úpravu. Zároveň budu představeny trendy v oblasti regulace reklamy na alkoholické nápoje,  spolu s představením novely zákona o regulaci reklamy, která by měla nově tento segment výrazně přísněji regulovat.

V rámci tohoto semináře se účastníci seznámí se stávající i chystanou legislativou, spolu s pohledem do praxe správních orgánů. Rovněž bude kladen důraz na interpretaci judikatury a představení konkrétních příkladů ze správní praxe.

Form kurzu/workshopu:

Seminář je prezenční. Pořádáme ho v těchto lokalitách: Praha.

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí „Regulace reklamy na potraviny a alkoholické nápoje“

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena **

Pro zobrazení prodejce zadejte Vaši e-mailovou adresu.

    0 z 5
    Evropská 423/178, , Praha 6, , Česká republika - 160 41
    Nejsou žádné další nabídky pro tento produkt!

    Obecné dotazy

    Zatím nejsou žádné zodpovězené dotazy.

    SKU: SMPAR Kategorie: