DEN 1
- Big Picture: Specifika sítě Linkedin a jeho byznysový potenciál
- Strategie a tři pilíře prodeje na LinkedIn: Principy a postupy fungování LinkedIn pro byznys, firemní stránka ano či ne, ambasadoring
- Excelentní LinkedIn profil: Co do profilu (ne)patří a proč, tvorba osobního LinkedIn profilu, který zaujme, krok za krokem. Excelentní firemní stránka na LinkedIn
- Základy budování velké a kvalitní sítě spojení – potenciálních zákazníků: Principy budování a rozšiřování sítě spojení, přeměna kontaktů na spojení na LinkedIn, import kontaktů
DEN 2
- Další rozšiřování sítě spojení: Základní
a pokročilé vyhledávání (Boolean Search, XRay Search),
individualizované zprávy k pozvání ke spojení, správa kontaktů, pozvání
a spojení, limity a jejich legální obcházení - Publikování obsahu: Jaký
obsah na LinkedIn publikovat, proč a jak, jakým obsahem si vybudujete
silnou značku, získáte si důvěru a nové zákazníky. Tipy, triky,
příklady - Přeměna spojení v zákazníky: Jak vytěžovat na LinkedIn leady a přeměňovat je v zákazníky. 3 ověřené strategie
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.