3 doporučení, jak jít na tvorbu profilu na Educoo.cz
1: Témata fotografií
Doporučujeme používat fotografie, které zobrazují lidi a akci vztahující se k vašemu školení/workshopu. Logo Vaší společnosti uvádějte až jako další nebo poslední fotku v slideshow.
Příklad vhodné fotografie:
![](https://www.educoo.cz/wp-content/uploads/2019/09/austin-distel-wD1LRb9OeEo-unsplash-1024x768.jpg)
2: Slevy
Nedoporučujeme uvádět příliš vysoké (ne-kredibilní) slevy. Cena školení by měla být pravdivá, bez zbytečného používání (starých) marketingových praktik.
3: Názvy školení/workshopů
Můžete použít vyhledávače Google a Seznam k nápovědě, jak by se vaše kurzy měly ideálně jmenovat. Proto zkuste do vyhledávače zadat různé varianty a slova, která vystihují vaše téma. Chvíli počkejte a vyhledávač vám “našeptá”, jaká slovní spojení zpravidla uživatelé internetu hledají:
![](https://www.educoo.cz/wp-content/uploads/2019/10/83D5B4C4-D2F3-4ADC-AE29-2C2826A8DE50-1024x689.jpeg)