Sociální sítě a jejich využití

LinkedIn a Productoo

Propojení sociálních sítí a Educoo

Doporučujeme využít sociální sítě a kombinovat s nimi prezentaci svých školení/kurzů/workshopů. Toto propojení nejenom že vytvoří vazbu mezi obsahem, který publikujete, navíc i zvýší kredibilitu a důvěryhodnost kurzů, které nabízíte.

Z dlouhodobého sledování nám jako tři nejvhodnější sociální sítě pro propojení s obsahem na educoo.cz vychází:

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook

LinkedIn

Ideální sociální síť na prezentaci vaší:

  • Historie
  • Zkušeností
  • Znalostí oboru a situace

Vše podbité jmény firem, ve kterých jste pracoval/a.

Sociální sítě

Na LinkedIn můžete využít 3 hlavní formy obsahu a propojení s Educoo:

Osobní profil

Prezentace Vás jako osoby a vaší pracovní historie:

Sociální sítě
Osobní profil na LinkedIn

Firemní profil a firemní příspěvky

Pokud vystupujete na LinkedIn jako firma (ne osoba nebo freelancer), vhodnou volbou pro vás pak je firemní LinkedIn profil:

Sociální sítě
Firemní profil na LinkedIn

Články (blog) na LinkedIn

S trochou odvahy a sebevědomí je možné psát odborné (a pokud možno čtivé) články. A samozřejmě sbírat Likes a Sdílení:

Články a osobní aktivita na LinkedIn

Facebook

V současné chvíli nejrozšířenější a nejpopulárnější sociální síť. Především pro obsah, který nepůsobí příliš odborně a nejraději pobaví.

Jako hlavní cíl se jeví sbírat Likes a pokud možno být “cool”. Tím není myšleno nic negativního, prostě je potřeba vědět, kdo na Facebooku je a k čemu jej používá:

Instagram

Společnost a sociální síť koupená Facebookem, primárně určená pro sdílení vizuálního obsahu a nezřídka selfie. Pokud prodáváte fitness workshopy, či cokoliv, co prostě dobře vypadá, jednoznačná volba pro Instagram.