BAREVNÁ TYPOLOGIE PRO OBCHODNÍKY A MANAŽERY (18.10.2022)

od 3490 Kč

Cíl

Poznat sám sebe, rozumět sám sobě, pochopit své možnosti a potenciál, odlišit realitu od svých iluzorních představ. Poznat své předsudky, poznat lidi v týmu, kolegy, klienty, partnery. Nedivit se lidem kolem sebe, když dělají něco jinak, než by „měli“ dělat. Zlepšit vztahy, změnit komunikaci, vytvořit pohodu.

Forma

Jednoduchá, přátelsky přívětivá a velice přesná trojvrcholová struktura osobnosti. Chceme poznat,
kdo proti nám stojí, chceme proniknout do jeho mysli, abychom dojednali to nejlepší možné řešení.
Přitom nechceme manipulovat, ani pochlebovat, ovšem nechceme ani prohrát. Není třeba lichotit,
stačí se pozorně dívat na řeč těla a naslouchat, co druhá strana říká a přemýšlet o tom, proč to říká.
Téma pro poučení i zábavu. Pro práci i osobní život, vycházející z geniální švýcarské metodiky
Structogram, Triogram a Klíč k zákazníkům.

Obsah

Na úvod pár příběhů o tom, kdy, komu nebo čemu jsme se nejvíce divili. Budeme si povídat.

Základní rozdělení – vládnou vám instinkty, emoce nebo rozum?

A jací vlastně jsme, když jsme sami sebou?

Výhody a nevýhody v soukromí a na pracovišti.

Jak se rozhodujeme a nakupujeme. Kdo koupí moji manažerskou myšlenku? Kdo pochopí

moji vizi?

Jak plníme úkoly a jak je delegujeme. Je radost se dívat na aktivitu. Horší je to při předání „hotového“ úkolu.

Jak hospodaříme s časem. Špatně! A proč? Jsou tři základní příčiny. Pochopme je!

Poznáme lidi kolem sebe? Uděláme si jednoduchý vzorník.

5 jednoduchých indicií verbálních a neverbálních.

Využití v krizových a stresových situacích. Jak jim předcházet.

Využití při vyjednávání. Kdo se připraví, kdo se „vytočí“. Proč a jak toho využít.

Využití při prezentaci. Sexy přesně zacílená prezentace je lepší než šedivá nuda.

Využití při vyřizování reklamací. Stížnost nemusí být noční můra, ale příležitost.

V partnerských vztazích je to stejné i když možná hrajeme jinou roli.

Všichni mi rádi dávají to, co potřebuji. A já jim, protože mám správně nastavená očekávání a

neztrácím čas a energii divením, opravami a hloubáním nad nepochopením.

Na závěr návod, jak trénovat každý den v praxi.

Jak to bude probíhat?

Pro účastníky máme vždy připraven studijní materiál zpracovaný od lektora. V případě  on-line školení zasíláme tyto studijní materiály v elektronické podobě, pokud je školení prezenční, připravíme podklady přímo na školení v papírové podobě.

Během školení můžete konzultovat vlastní případy, které potřebujete vyřešit, a to buď zasláním dotazu předem při zadávání objednávky nebo se můžete ptát lektora přímo v rámci školení. 

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění. Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 86 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněného člověka, kterého se vám  nepodařilo zaměstnat.  

U prezenčních školení je v ceně zahrnuto občerstvení s nápoji během školení a oběd.

On-line školení realizujeme prostřednictvím MS TEAMS. Nejpozději den před konáním školení vám zašleme odkaz, prostřednictvím kterého se připojíte k webináři.

Další informace

Délka školení

Den

Jazyk školení

Čeština

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí „BAREVNÁ TYPOLOGIE PRO OBCHODNÍKY A MANAŽERY (18.10.2022)“

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena **

Pro zobrazení prodejce zadejte Vaši e-mailovou adresu.

    0 z 5
    U Hřbitova 432/9, Prostějov, Česká republika - 79607
    Nejsou žádné další nabídky pro tento produkt!

    Obecné dotazy

    Zatím nejsou žádné zodpovězené dotazy.