Školení / Workshop / Školení
Školení / Workshop / Školení
Občerstvení během školení ITICA
SAP školitel
itica.cz
Školící potřeby ITICA
Adobe InDesign
Bohuslav Zadražil
SAP Návod / User guide
Školení / Workshop / Školení
Školení / Workshop / Školení
SAP Návod / User guide
SAP Návod / User guide

BC10 – SAP Basic Administration

od 3900  3750 

Entry training for SAP Administrators and Key Users. SAP Administration in a nutshell for everybody in English language with real SAP system.

 

  Domluvit školení

After passing the SAP Administration training

We try to prepare you for the daily SAP basic administration needed to keep the SAP system up and running. You will also get a deeper knowledge about the SAP process and the links between objects and tables in SAP system.

We prepared several test cases for you and you will be able to try it in the real SAP environment with Admin level of access.

  • You will know the SAP t-codes which you need for basic administration of SAP.
  • Setup the automatic jobs and tasks within SAP.
  • You will have basic and also advanced knowledge of SAP Query reporting (SAP reports made to measure without knowledge of ABAP)
  • You will be able to setup basic integration of data between SAP and other systems (typically EDI, IDOCs flow, Flat files exports etc.)
  • You will be able to generally track the ABAP code and execute some basic edits.

 

SAP BC Admin Basic training / course content

  • Basic transaction for management system
  • SAP Jobs Administration
  • SAP Query creation and editing
  • SAP integration with other systems
  • SAP ABAP and JAVA installation

 

Location of the SAP training

You can choose from online type of training. For the business customers we usually prepare the training in the customer’s premises.

 

Další informace

Délka školení

Den

Jazyk školení

Angličtina

Typ školení

Online, Prezenční

Místo

Banskobystrický kraj, Bratislavský kraj, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Košický kraj, Kraj Vysočina, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Moravskoslezský, Nitranský kraj, Olomoucký kraj, Pardubický kraj, Plzeňský kraj, Polsko, Praha, Prešovský kraj, Středočeský kraj, Trenčínský kraj, Trnavský kraj, Ústecký kraj, Žilinský kraj, Zlínský kraj

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí “BC10 – SAP Basic Administration”

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena **

0 z 5
Nad Zámkem 1072, Třebíč, Česká republika - 67401
Office@itica.cz
+420 226 218 298
Nejsou žádné další nabídky pro tento produkt!

Zrušení / Vrácení / Výměna zásady

Obchodní podmínky pro Kupující

Informace o službách, zboží a cenách

  1. Informace o zboží (kurzech), včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. 
  3. Informace o nákladech spojených s dodáním zboží (cestovné) uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
  4. Případné slevy s kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak. 


Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
  2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
  • prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě, 
  • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.  
  1. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží (kurzů), způsob platby a doručení (online, či prezenční).
  2. Před odesláním objednávky (kontaktního formuláře) je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko Domluvit školení. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
  3. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího. / Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení se považuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím na emailovou adresu kupujícího. 
  4. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. 
  5. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách. 
  6. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.

Platební podmínky a dodání zboží

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího
  • v hotovosti při osobním odběru v provozovně
  • v hotovosti při osobním odběru v místě plnění služby
  1. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  2. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.
  3. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
  4. Prodávající požaduje od kupujícího předem zálohu či jinou obdobnou platbu.
  5. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
  6. Zboží je kupujícímu dodáno:
  • na adresu určenou kupujícím objednávce
  • osobním odběrem v provozovně prodávajícího
  1. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží (kurzu)
  2. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím.
  3. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího.

Obecné dotazy

Zatím nejsou žádné zodpovězené dotazy.

SKU: 10602 Kategorie: Štítky: , , ,

Mohlo by se Vám líbit…